6 Ekim 2016 Perşembe

Hoşgeldiniz.. Hoşgeldim..



     Merhaba Sevgili Arkadaşlar..

     Benim ismim Burcu. Bu nedenle başlık olarak Burcu isminin bir anlamı olan sakız ağacı tomurcuğunu kullandım. 

     Yürekten istediğim ve heyecanla beklediğim bu an için şükran duyuyorum ve çok mutluyum. Bu blog sayesinde sizlerle tanıştığım ve yeni başlangıçlara merhaba diyebildiğim için de kendimi çok şanslı hissediyorum. 

     Buradan sizler için faydalı olabileceğine inandığım kendi deneyimlerimi ve ilham alarak ürettiğim el yapımı ürünleri aktarmaya çalışacağım. Umarım ben de sizler için bir ilham kaynağı olabilirim. Yazılarımla birinizin hayatına bir fayda katabilir veya birinize ilham kaynağı olabilirsem ne mutlu bana..

     Küçük bir tavsiye ile başlamak istiyorum. Mucizelere inanın ve ne istiyorsanız yürekten isteyin. Yaşam başlı başına bir mucizedir zaten. Nefes alabildiğimiz her an için şükredersek güzellikler artarak bize gelecektir.  Hayatta her zaman iyilik ve güzelliklerle dolu bir boyut vardır. Her zaman iyi ve güzel olanı görmeniz dileğiyle hayatınız huzur ve bereketle dolsun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder